Få hjælp til at holde din hjemmeside opdateret og søgbar
Jeg hjælper med administration af din hjemmeside efter behov, så du kan koncentrere dig om din forretning.
- Opdatering af indhold
- Servicetjek
- Søgemaskineoptimering
- Online grafik / webdesign
- Online markedsføring
- Gode supportpriser ved løbende opgaver
Mangler du tiden eller kompetencerne
til at holde din hjemmeside opdateret?
Her er løsningen til dig, der har brug for assistance, men ikke ønsker (endnu) en fast omkostning.
Få hjælp efter behov
Hvad enten det er helt nyt indhold, der skal laves til din hjemmeside, eller det er eksisterende tekst, der skal omskrives/oversættes, eller nye billeder, der skal tilpasses og lægges på hjemmesiden, kan jeg hjælpe dig til en fornuftig timepris – uden bindinger eller klippekort, du ikke får brugt.
Det er garanteret billigere end din egen timeløn, og det eneste du skal gøre, er at ringe eller skrive, når du har brug for hjælp. Jeg holder timeregnskab og fakturerer typisk 1 gang om måenden.
Få hjælp til opdatering eller produktion af:
- Produktsider
- Case stories / referencer
- Nyheder
- Online grafik og billeder
- Tekster optimeret til Google
- Rådgivning omkring nyudvikling
- Serviceeftersyn af hjemmesiden
*Jeg kan kun hjælpe, hvis jeg får adgang til din hjemmeside.
Hjælp til din hjemmeside efter behov
Hos mig får du løst de administrative opgaver omkring din hjemmeside til en fornuftig pris.
Jeg har 10 års erfaring som webmaster og løser de fleste online problemer.
Du kan hyre mig på timepris eller få en fast pris på din opave. Ved længerevarende samarbejde eller tilbagevendende opgaver, kan jeg naturligvis tilbyde en fordelagtig timepris!
Derfor er det vigtigt at opdatere din hjemmeside
En hjemmeside skal holdes opdateret af flere grunde
1. Sikkerhed
En hjemmeside, der ikke bliver opdateret bliver usikker og har nemmere ved at blive hacket. Du kan ende med, at hjemmesiden slet ikke kan opdateres til sidst, og så må du betale for at få den genskabt. Hvis du ikke har en backup af din hjemmeside, kan det tage lang tid at genskabe den, afhængigt af hvor meget indhold du har på hjemmesiden.
- Log ind med jævne mellemrum og opdatér siden
- Har du en supportaftale - Hold dem i ørerne!
- Sørg for at tage back up, hvis du ikke er villig til at risikere at miste alt indhold
2. Synlighed online
Har du mange sider på din hjemmeside uden særligt meget indhold, eller har du mange gamle sider, som ikke er opdaterede, vil de være det, Google kalder for ‘tyndt indhold’, og det trækker ned i placeringen i søgeresultaterne.
Det samme gør sig gældende, hvis din hjemmeside ikke er mobilvenlig eller mangler et sikkerhedscertifikat.
- Få din hjemmeside optimeret til Google
- Investér i en mobilvenlig hjemmeside
- Få installeret et sikkerhedscertifikat
3. Troværdighed
Din hjemmeside er dit online salgsvindue, så hvis de ting, du vil sælge i dit online salgsvindue, er flere år gamle og fyldt med fejl, virker det utroværdigt. Overvej om du overhovedet skal have nyheder på din hjemmeside. Hvis din sidste nyhed er fra 2018, virker det lidt som om, at din virksomhed er gået i stå.
- Lav som minimum et servicetjek af din hjemmeside 1 gang om året
- Opdatér produktsider, referencer og priser løbende
- Lav en plan for nyheder, så det f.eks. kommer med som et punkt ved salgsmøder