Grafisk design og webtekster til 'ny' afdeling
Markedsføring af ny afdeling
Intro
Paggard Elektro er både en ‘almindelig’ elforretning, der løser alle former for el-opgaver for private og erhverv, og en leverandør af professionelle automationsløsninger til industri og landbrug. For at fremhæve automationsdelen lidt mere ønskede firmaet, at det blev gjort tydligere på hjemmesiden, at der var 2 afdelinger: Pagaard El og Pagaard Automation. De manglede også indhold, der kunne beskrive, hvad de egentligt gik og gemte lidt på.
Leveret materiale
Redesign af webforside i samarbejde med webbureau, indholdsproduktion til ‘nyt’ forretningesområde, basis SEO på hele hjemmesiden, messebrochure, salgspræsentation til skærm på messe.
Kunde
Pagaard Elektro A/S
Ny forside og mange nye indholdssider
Hjemmesiden havde allerede et webdesign, som der blev bygget videre på. Forsiden blev et tydeligt valg mellem el og automation. Der blev produceret en række beskrivende indholdssider og oprettet et menupunkt til kundecases.
Der blev låst op for SEO-delen i CMS-systemet, så det var muligt selv at skrive SEO-titler og metabeskrivelser. Hovedparten blev løst indenfor den eksisterende serviceaftale.
Grafisk profil
Der fandtes ingen grafisk profil at læne sig op ad, så salgsmaterialet blev designet med en råd tråd til hjemmesidens design.
Messebrochure
Messebrochuren skulle fungere som et stort visitkort, der fremhævede afdelingens kerneydelser og samarbejdspartnere.
Messepræsentation
Præsentationen skulle køre i loop under hele messen og fungere som samtalestarter, da den indeholdte videoklip af en række interessante kundecases.